Girlie hurlie :-)

Søster-tid – DET styrer sgu max !

En hel weekend med snakken, pakken, grinen, græden, fnisen, skælden ud, hyggen, fimsen, und so weiter – Det er eddermanme kvali, det er guld, og det har været SÅ dejligt !

Når vores to piger så også er ynglingskusiner – jamen så gør det ondt når de kører hjem med toget igen. Hjem til deres hverdag, hjem til far / mand / brødre, og familie.

Pludselig er vi to igen. Midt i alle vores papkasser og flytterodet som JEG helt klart ser er mindsket betragteligt. Og selvom det gjorde ondt da de rejste hjem igen, så er det også godt at være to piger tilbage her i huset – specielt fordi vi står med den ene fod udenfor døren.

2 comments
  1. Hvor ser de søde ud sammen de to små tøser og lækre ud sammen de to store tøser🙂 Dejligt du er ved at have styr på sagerne. Der er ikke noget værre end at flytte! Jeg har lige (eller det er en måned siden, men det føles stadig som lige..) flyttet mine ting i opmagasinering, for selv at flytte udenlands. Jeg hader at jeg ikke har alle mine ting, og samtidig frygter jeg flytning igen om 2 måneder.. ahh..
    God endelig flytning!

  2. Kirsten said:

    Hold da op I ligner hinanden meget😉

    Kan næsten føle hvordan det har været, først en vidunderlig weekend med søster og niece, og så pludselig er I alene igen… og ja, de skulle hjem til deres… men I får og “JERES” på et tidspunkt… det kommer, jeg ved det…

Skriv et svar

