Springskalle… i en bunke puder måske..

Kender du den der tegnede figur der løber rundt med armene viftende rundt som vindmøller… Den der der figur der ser lettere forstyrret ud. Som skiftevis er tudefjæs, og skiftevis er jubelidiot. Den der, som ikke har styr på lortet, men nærmere lort på styret – OG som skratter op i hånlige grin når det hele simpelthen bliver for aparte og sættter sig ned i sofaen med en kold øl, og en livline. For ellers uddeler den der figur sgu spontane springskaller !

Well… Thats me !

Men jeg har fået en indflytningsgave. To mummikopper (og en pose kager. Der er bare nogen der har ædt kagerne).

Det er lille my, og kærligheds-koppen jeg har fået…. Hmm… Prøver nogen at sige mig noget…

Og det her… Det blev så mit sidste indlæg her fra matriklen. Det blev sidste gang jeg sad lige akkurat hér og bloggede. Næste gang… Der er jeg DER – i stuen hvor Andrea står og ser træt ud, og kigger sig omkring på tomme rum, bortset fra lidt flytteaffald og en lampe der ikke er min. Lige NU, går verdens bedste veninde og fjerner nullermænd, og jeg er SÅ klar til at rykke ind.

Skal bare liiiige pakke det sidste…

SES !

3 comments
  1. Cristine said:

    Du lyder sgu så for vildt meget fyldt med overskud! Hvor er det sejt, også selvom det kun varer i 5 minutter og hopper direkte over i en springskalle…

    Hatten af, bæjelse i sandet (eller støvet…?)skider i havet og andre ordsprog der passer sig til.

    Du er sej! med sejt på!
    KH C

  2. Husmoder said:

    Bor du også her?
    Sig mig flytter du ind i Hverdagsjunkiens gamle lejlighed? Det ligner hendes lampe…eller er det mig?…

  3. Rikke said:

    Nej sådan en kender jeg ikke, eller det vidste jeg ikke, at jeg gjorde, men det gør jeg nu. Held og lykke med sidste etape af flytningen. Jeg glæder mig til at se dit nye hjem folde sig ud!

    Kh Rikke

Skriv et svar

