Vrinsk-vrinsk…

Jeg har siddet i det her køkken utallige gange – dengang det var hverdagsjunkiens køkken. Nu er det mit, og jeg har fyldt det med dims og farver og en havebænk. Jeg har stoppet MIG herind, og tripper rundt på de få kvadrater i pybukser med en kop the i hånden og transistoren der spiller hits jeg danser rundt til. Jeg troede ikke jeg havde net for jeg kunne ikke finde tlf-stikket. Men så flyttede jeg nogle af mine kasser, og ta-daaaaah, en vidunderlig lille fin firkantet boks på væggen åbenbarede sig for mine øjne, åhhh du almægtige – JEG HAR NET ! Jublede rundt, svang mig næsten i lysekronen – bortset fra at jeg har pygmæ-korte ben, og umuligt kan nå derop.

Her er også virkelig højt til loftet – i mere end en forstand.

Jeg har leget med boremaskine, spillet med musklerne, og næsten groet mig nosser til. Drukket en kold tuborg fra køleskabet, røget en smøg ud af vinduet. Er egentlig igang med at afnuttifice, for jeg har jo sindssygt meget pastelfarvet dims – og jeg bliver faktisk lidt rundtosset af det selv. Tro det hvem der kan. Men nogen ting SKAL bare være her, som f.eks tallerkenhylder.

Man kan jo ikke leve uden. Seriøst, det kan man ikke, for der er ikke skabsplads til alt mit gear.

Til gengæld er der næææsten plads til mine bøger i glasskabet.

Nu mangler jeg bare at pakke resten ud… Som er ca alt mit krea, alt mit tøj, og resten af alt mit dims og udefinerbare skrammel jeg ikke aner hvor jeg skal gøre af. Jeg mangler at få lidt mere på væggene, og jeg mangler at gøre det sidste færdigt oppe i huset. Jeg mangler også et komfur, for den figur der skulle komme med et nyt igår brændte mig sgu af ! Så har man også prøvet det. Overvejer lidt at ringe ham op, for at råbe ‘røøøøøøøøøøøvhuuuuul’ ind i bærret på ham. Men jeg er jo voksen, og man har vel så meget pli, at man nøjes med at sende ham en hadesms, hvor man plederer for at han letter røven og stiller med et komfur her, helst NU.

Til slut, se lige den fine gennemførte dukke Andrea og jeg hentede på posthuset igår. Det er naturligvis Lisbeth med smilerynkerne der har lavet den. Andrea elsker den (den gør jeg også), og har døbt dukken lige netop ‘Lisbeth’🙂

6 comments
  1. Dennis! said:

    Dejligt at se!🙂 Ser bare super godt ud Maria! :-)Du er så sej!😉

  2. Trine said:

    Det er så FINT!!!
    Virkelig interessant at se, hvordan et hjem skifter karakter efter den tosse der NU bor der🙂

  3. TILLYKKE med det nye slot. Et rigtigt slot med to smukke og seje prinsesser (tre med lille Lisbeth). hvor har i allerede fået det fint og personligheden oser ud fra billederne. Lev vel med det hele (og go weekend, med eller uden komfur)

  4. Anette said:

    Jamen så har du jo en god undskyldning for ikke at lave mad Maria, det er da genialt ;o) Tillykke med det nye hjem, det må være dejligt endelig at være nået dertil at du kan pakke ud i stedet for at pakke ned.Indretning er trods alt sjovere ;o)

  5. Lisbeth said:

    Hvor dejligt at I allerede er kommet bare lidt på plads (eller meget egentlig;o)
    Tænk… en dukke opkaldt efter mig (som lige netop i dag har bandet over, at mine forældre ikke var mere opfindsomme;o) Jeg er rørt;o)
    Knus til jer to

  6. SiriR said:

    Hej Maria,

    hvor må det da være dejlig at endelig kunne pakke alle dine ting ud igen og finde dig tilrette i dit nye hjem. Og hvor ser det bare hyggelig ud! Du har da en helt egen evne til at lave det hyggelig omkring dig:)

    Og fine Lisbeth i sin fine seng!

Skriv et svar

