Skilsmissekrøller ???

Det er jo en stående vittighed, at kvinder der er blevet skilt, går ud og får lavet skilsmissekrøller. Det er helt sant altså, de gør det! Enten får de krøller over hele skallen, eller også bliver de klippet armykort. Bare for at der skal ske noget nyt, og de kan føle sig som i en ny og forbedret udgave.

Jeg skal ingen af delene.

Men jeg har de sidste dage, opdaget en anden ting.

Jeg er simpelthen blevet træt af dims !

Ja ja, små slag nu – helt træt af det bliver jeg vel aldrig, men jeg giiiider ikke 653 forskellige lysestager og andre dimserier. Så jeg har samlet sammen med hård hånd. Alt det der stod i et særligt dimse-skab jeg havde førhen, hvor det stod i vente på at komme frem igen en dag, for man ved jo aldrig vel – det er smidt ud ! Og en del af det dims jeg pakkede ned, i forventning om at skulle pakkes ud igen her i verdens-mindste-men-hyggeligste-lejlighed…. det gider jeg simpelthen ikke mere.

Jeg har ikke plads. Jeg har ikke lyst til at kigge på det, og jeg mangler penge ! Så i aften engang, laver jeg en side mere her på bloggen, til ting til salg. Tror ikke jeg får alt lagt på i aften, men en del af det i hvert fald.

Lige om snart skal jeg til fest. Jeg skal drikke Asti og jeg skal shake that booty ! Nogen siger nemlig at jeans sidder ualmindelig godt på mig. Og man ville da være et skarn, hvis ikke man udnyttede de 5 kg der røg sammen med skilsmissen og iførte sig glitter & nitter, jeans & hæle.

Grrrrrrr

3 comments
  1. Trine said:

    Ved du hvad? Jeg har et sæt Carmen-curlere, og så laver vi sgu krøller på lørdag… er du in?
    Vi skal danse og skråle og din røv er lækker, og så tror jeg i øvrigt vi skal være lidt fulde og den slags. For jeg har nemlig huset fuld af god ryste-røv OG et kareokeanlæg!!!

    Høje hæle, yehaaa!

    • mali-mo said:

      Hei Maria!

      Sender deg bare en klem jeg😉

      Håper dagene er stadig bedre og full av gode ting.

  2. Trine – he he, har du virkelig carmencurlere ?? Men kæææææft mand hvor jeg glæder mig til at ryste røv, og skråle, og…. jippikayehhhhh🙂

    Mali-mo – Tak ! Min dage bliver faktisk bare bedre og bedre, og så vil jeg i samme omgang sige til dig, at jeg håber alt er vel med dig og den kommende lille ny🙂

Skriv et svar

