Wuhuuu !

I morges glemte jeg min hjerne et-eller-amdet sted… Jeg planlagde således et møde en hel time for tidligt, og jeg var også lige ved at planlægge med en person for meget til en anden dag.

Men jeg har hørt HØJT musik i bilen – og i aften smider jeg den FEDESTE vintage læderfrakke på dimsesiden. Havde jeg længere ben gik jeg ikke i andet. Men jeg har korte ben, og jeg ligner lidt en flagermus i den – så DERFOR, smider jeg den til salg. I aften altså, for nu skal jeg danse i mit køkken !

2 comments
  1. Det lyder så skønt Maria. Du skal danse, skal du

  2. Camilla said:

    …Det eneste hun ville var at danse bar’ en enkelt gang!! Nyd det og se at få svinget (de imaginære) skilsmissekrøllerne!! ;0)

    Knus herfra
    Camilla

Skriv et svar

