Home.

7 comments
  1. Lotten said:

    Vilken hem sedan… det ser ju jättefint ut!

    Kraam Lotten

  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud… :o)
    Jeg er vild med din lilla sofa… :o)
    Knuss

  3. Tone said:

    Så fint du har fått det! Elsker den lilla sofaen din og så lampen med tre skjermer😉

  4. SiriR said:

    Hvor ser det hyggelig ud!
    Jeg er også vild med din lilla sofa:)

  5. Irene said:

    Hei Maria.
    Koselig du har fått det, ser dine høye hæler ligger lett henslengt;)
    Må være deilig å ha kommet så fint i orden…
    Vi var en liten svipptur til Bilka i høstferieuka vi, alltid like gøy med en Danmarkstur…
    Tittet oppi handlekurvene, hm..hva handler danskene, mon tro?? Hi,hi
    Joda, fikk handla meg litt, mye sjokolade (Marabou), og Pickwick mango te!!
    Ja, så fant jeg jo disse “KopiRiceglassene” til en billig penge:)
    Dessuten en herlig Ribbesteg på kafeen der..
    Ønsker deg alt godt i ditt nye hjem, gremmes ennå litt…du vet hva;)
    Så bra du har kosa deg på dine høye hæler i helga da!
    Klemmer -Irene-

  6. Julia said:

    Flytter hyggen med dig? Det tror jeg sgu maria!

Skriv et svar

