Come nu onnnnn !!!

Jeg er ramt af det gode gamle UTÅLMODIGHEDS-SYNDROM op til en ferie. Og føj for den lede hankat hvor er det ikke sjovt.

Denne her uge, har jeg knoklet igennem på arbejdet. Jeg har efterhånden fået den erfaring at op til en ferie, HAR jeg bare supertravlt. Jeg SKAL være færdig, og det er ikke fåtal af opgaver der bliver løst. Jeg ordner og regerer. Jeg går til møder, løser knuder, og river mig selv i håret. Jeg griner og jeg bander, og jeg VED at i morgen rammer en deadline der enten bliver hurra, eller helvedes-osse-og-pis-mig-i-øret-træls.

Jeg står på begge mine ben. De er plantet i jorden igen, når altså ikke jeg hopper og danser selvsagt. Men jeg er back on track rent professionelt. jeg har jo været på arbejde hver dag, men jeg har ikke sådan RIGTIG været der vel. Jeg har haft travlt med at blive skilt, pakke, flytte, råbe, tude, grine, og…. og danse ja, og… aj i skal sgu heller ikke vide alt. 

Men pointen er, at idag sad jeg til et møde – og lige dér slog det mig. Jeg er tilbage for fulde gardiner på arbejdet. Ikke flere hovsa-løsninger, ikke mere skælden-ud på mig selv over manglende overblik, ikke mere undskylden… IKKE MERE ! I morgen løser jeg de sidste opgaver inden ferien, og så GIVER JEG SLIP. Slukker jobmobilen, glemmer mine koder, og så skal jeg eddermanme holde ferie og nyde det.

Manner hvor skal jeg bare nyde det !

1 comment
  1. Og manner, hvor du fortjener det!
    Husk nu at lade den mobil være slukket og køb en masse lækre ting til dig selv, og gå i lange bade, og drik morgen drinks, og køb morgenbasser hver dag og gør alt det, som vi ikke må vide. 2 gange! altså det hele.

    Nu er det mig der babler. Men dine indlæg gør mig helt boblende. Så fedt at høre du er back on track sådan cirka!
    KH C

Skriv et svar

