He he he he…

Vi laver sgu en ny søndag her i ‘verdens-mindste-men-hyggeligste-lejlighed’.

Dagen igår var en ommer ! Men den BLEV bedre. Blandt andet efter jeg havde tudet i et skab, og smadret en del porcelæn…. Og øhhh, altså… der dér porcelæn VAR altså noget der skulle smides ud uanset – jeg valgte bare at gøre det med manér. Eller noget. Og så var det også jeg kom til at lære mit barn et nyt bandeord, og det var VIRKELIG ikke med vilje. Og nu truer hun med at sige det henne i skolen. Shit osse, siger jeg bare (og var det da bare så mildt det bandeord hun lærte igår, men det var det så ikke lige vel). Men der er en hel uge til hun skal i skole igen, så satser på hun har glemt det til den tid. Suk altså.

Jeg ER nok bare ikke lige den mest korrekte vel.. for igår, der jeg var så.. arghhhh… så tegnede jeg en røv med ører på tavledøren. Og så glemte jeg at viske den ud igen. Og så var det min meget kreative datter synes min røv manglede lidt detaljer, så hun tegnede den om, tegnede den større, og flankerede den med farver. Og hår.

Vorherre til hest mand !

Så det jeg ville sige var…. Idag tager vi en ny søndag. Jeg har redt min seng  og mit hår, OG lige om lidt har jeg boller i ovnen.

2 comments
  1. DET er da lige det du skal gøre. Gøre en næsten almindelig mandag om til en dejlig søndag. Når nu man faktisk har ferie og kan bestemme sig for det.
    Ville gerne have set og hørt dig gå amok i det muntre, fedtede køkken, og vil så lige i sammen moment sige, at det der med de stygge bandeord… Dem lærer de alligevel meget hurtigt henne i skolen/fritteren. Der er jo masser af børn, der har ældre søskende, og de fanger dem meget, meget hurtigt, så du behøver ikke at have “dårlig samvittighed”.

    Når jeg har fri skal jeg på jagt efter det største græskar jeg kan slæbe hjem på cyklen. Så skal Andreas og jeg lave det ondeste fjæs – og måske bliver indmaden til suppe. Måske. For jeg har aldrig før lavet græskarsuppe, og måske gider jeg i virkeligheden ikke være husmoderlig, når det kommer til stykket 😉

    Jeg håber I får en række skønne “søndage” resten af ugen.
    KH Karina

Skriv et svar

