Jeg er fandme fucking Pippi !

Okay ! Okayokayokay, jeg har tyvstjålet udtrykket af min absolut FAVORIT-TRINE.

Men idag, HAR jeg virkelig været fucking Pippi. Jeg har gået amokka på huset deroppe, i ved, det fra den pæne boligreportage fra Boligliv (hører i øvrigt de linker til mig i det nye nummer – det må jeg altså købe), det fra dengang jeg var en del af 2½, nu er jeg en del af 1½. Men kartoffel-kartoffel – jeg har nu næsten tømt huset, og man er vel ikke en kvinde uden ben vel – så jeg har ALENE slæbt reolerne fra mit tidligere arbejdsværelse ned af trappen fra 1 sal, ned af fortrappen, mokket dem på en trailer, sammen med en røvfuld af monstertunge kasser. Jeg har køret trailer, og ikke bare det – jeg har sgu BAKKET med trailer, og jeg har slæbt dem ud igen derude på landet hvor mine forældre bor, hvor Andrea´s bedsteforældre er, og der hvor der altid er friskbagte boller i køkkenet og nyklippet græsplæne.

Det var lidt hårdt. Okay, det indrømmer jeg. Men som man siger…:

Never underestimate the power of an angry woman.

He he !

4 comments
  1. Trine said:

    Gu er du fucking Pippi!
    Jeg tror i øvrigt at orange fletninger vil klæ dig bedre end skilsmissekrøllerne, heh!

  2. Wooohooo! Flink er du! Og det er helt, helt sant. Arge kvinner får til akkuraat det de har bestemt seg for å få til!

  3. Camilla said:

    Lidt Pippi han man vel altid lov at være! ;0)
    Godt gået (øøh kørt) med dén trailer!!

  4. Torben said:

    Lyder ret dyrt det der med at bakke med trailer. Helrenovering af dine foräldres hus samt nye skärme på bilen ha ha ha

Skriv et svar

