Min rede.

1 comment
  1. Janet said:

    Jeg synes at der ser hyggeligt og HJEMLIGT hos dig og Andrea…

    Og apropos så har jeg en veninde der lige er blevet skilt og hun sagde, at det hun savnede var den der måde forældre udveksler blikke når deres poder gør noget fantastisk..Man behøver ikke sige noget for de udvekslede blikke siger alt om den ubetingede kærlighed til kræet…Og nu har jeg lagt mærke til det, den er god nok, det må absolut være noget af det der mangler … Men jeg hepper på og med dig, her i din nye stund og du er kraft splitter-væltme ræv sej, med sej på…

Skriv et svar

