Lørdags morgen er FRI.

Den er fyldt med solskin der brager ind ad ruderne. Den er fyldt af en lille stor pige der snart har ledt HELE lejligheden igennem for at finde sine gaver til på mandag, men hun finder dem ALDRIG, jeg er supergemmeren over alle supergemmere. He he.

Vi tegner og jeg syr korssting. Vi leger med balloner, og Andrea vimser rundt. Om lidt skal jeg skrue huller i væggene, og jeg har planer om at sy noget. Vi skal ud i solen, og gå ved vandet.

Og solen skinner – hvor ER det dog fantastisk !

4 comments
  1. Kære Maria. Det lyder så hyggeligt! Er også selv igang med korssting. Skal ikke bruge det til noget bestemt, sidder bare og syer forskellige snefnug med tonsvis af små krydser. Ren terapi! Øv at vi ikke får set hinanden idag, men helt sikkert en anden dag, Ikk? Fortsat dejlig da til jer to!!! Kh Line

  2. Lotten said:

    Vilket härligt hem ni har nu… jag gillar verkligen burspråket😉 Ha en trevlig helg!

  3. Losarinas mor said:

    Nemlig !🙂

  4. Du ser da godt ut! Og jeg elsker din sofa og din kjøkkenmaskin😉 Og, det ser ut som dere begynner å få en hjemmefølelse i deres nye hjem🙂 God lørdag! Klem Tone

Skriv et svar

