Kl 08:56

I nat mærkede jeg et sæt lodne fødder i natstrømper snige sig ind i min seng. Mærkede dem putte sig ind over mig, og en lille uglet nattrold der puttede sig op langs ryggen af mig.

Et par timer senere sneg jeg mig op. Tuslede rundt og tændte lys, lagde pakker fra mig selv og pakker der kom med posten fra familie og venner i lørdags frem ovenpå dynen. Under dynen kunne jeg høre glad fnisen. Hi hi hi.

Med rusten morgenstemme sang jeg fødselsdagssangen, og min STORE pige er nu 6 år🙂

Nu har jeg siddet og mimret, og tænkt på kl 08:56 for 6 år siden, hvor kirurgen trak hende ud af min mave og sagde ‘Det ble ei nydelig liten jente’.

HJERTELIG tillykke min store pige ♥

11 comments
  1. mette b said:

    Tillykke med din store pige. Hun ser glad og tilfreds ud på billederne. Hun er heldig at have dig som mor🙂

  2. Anne said:

    Hvor ser det fødselsdagshyggeligt ud – med gaver og morgenhår!
    Stort tillykke med hende🙂

  3. Hanne said:

    Kæmpe stort tillykke. Det ligner en helt fantastisk start på en rigtig god fødselsdag.
    Men hvordan er det lige at de bliver så store, så pludseligt og næsten helt af sig selv????
    Ønsker en rigtig fin dag!

  4. Kirsten said:

    Åh, som jeg da også elsker mine børns fødselsdage – og så dejligt nostalgisk og blød om hjertet man bliver🙂

    Hun og du skal have et STORT tillykke, på en fantastisk smuk efterårsdag!

  5. Tillykke med hende. Det er vildt så hurtigt de bliver store🙂

  6. SiriR said:

    Tillykke med din store pige!!

    Håber I får en dejlig fødselsdag:)

  7. Gratulerer så mye med dagen til Andrea, og også til deg🙂 Den ene dagen er de babyer, og vips er de store jenter og gutter! Helt vildt hvor fort tiden flyr! Det så da ut som en deilig fødselsdagsmorgen🙂 Klem Tone

  8. Rikke said:

    Tillykke med din store pige. Hvor ser hun bare sød og glad ud – og søvndrukken på den vidunderlige børnemåde!!

    Kh Rikke

  9. Mama-T said:

    Kæmpe stort tillykke med din store pige. Nøjs hvor er det nogle dejlige billeder🙂

  10. Hov! En lille bloglandia-pause, og så misser jeg Andreas fødselsdag.
    Derfor et lidt forsinket tillykke herfra. Det ser ud som om I havde en dejlig, dejlig morgen – og jeg er spændt på at høre om resten af dagen med den store pigefødselsdag 😉
    KH Karina

  11. Ja, jeg glæder mig også til at høre, hvad du kom frem til med fødselsdagen.
    Og tillykke med hende! Hun ser så smuk ud med morgenhår!

Skriv et svar

