Godnat, og sov godt – din frækkert !

Nå nåhhhh hvar😉 det er sgutte hver aften jeg får sådan en nathilsen sagt med blid stemme serveret. Og oven i købet ledsaget af et fingerkys !

Ser man ligesom amorinerne blafre i aftenvinden, som en blid brise, og duftende af roser og violinmusik…

SCRATCCCHHHHH nope. Ikke lige i aften i hvert fald, men jeg har om ikke andet en meget billedlig datter, der forstår at få mig til at smile stort. Og så var det jeg tænkte – det er sgu da vist ved at være på tide med nogle lister. Lister må man have.

Fordele ved at bo som den eneste voksen i husstanden:

– Der er ingen der synes man er mærkelig når man fyrer op for denne her video og danser råddent i stuen

Bare fordi det er sjovt, og fordi man umuligt kan være i dårligt humør til den form for idérig humor.

– Der er ingen der tror man har mistet grebet, bare fordi man går rundt en halv aften med en FAKTA-pose viklet om øverste del af skallen. Det er jo helt naturligt når man vil lege hjemmespa og have hårkur i, men altså ikke lige havde andet at vikle udenom. Nå!

– Der er ingen der skriger af rædsel og gru (udover én selv selvsagt), når man en helt uskyldig onsdag morgen møder et ansigt i spejlet hvor øjnene ligner to skamlæber (!). Hvem fanden var det også der havde fyldt SÅ mange kubikmeter klor i dén svømmehal igår.

– Der er ingen der finder det urovækkende at man går i seng rundt regnet kl 21, for at ligge og se ‘Nynne’ på pcén.

– Der er heller ingen der synes det er mystisk at man sidder og broderer skældsord med de fineste korssting mens man spiser lakridser og i øvrigt har py-bukser på fra man kommer ind af døren.

Men jeg dribler igen – jeg har en hot date med en der skyder køer, og en anden der puster æg, og en der æder konstant, og så naturligvis ham der ‘ska ha noget’ !

4 comments
  1. Lister er gode – og nogle af punkterne på din liste kunne jeg måske godt tænke mig at indføre, også selv om der er mere end en voksen i husstanden…
    Gad vide, hvad Gemalen vil sige til at jeg begynder at gå rundt i såkaldt “homewear” og Faktapose om hovedet? Trænger seriøst til en hårkur!

    KH Karina

  2. Torben said:

    Fan va´ det svänger!

Skriv et svar

