HE !

Min ældste veninde (aj, får det altså sådan i ved.. ældste.. hun er jo ikke gammel på den måde, jeg har bare kendt hende siden vi gik på handelsskole sammen, og spiste makrelmadder og kørte i hendes kærestes gamle BMW). Nåmen, hende der veninden ikk – hun havde DEN gyngestol, og jeg har altid være syngende forelsket i den. Den er så unik og speciel og FED !

Og så var de jo hun ringede mig en sen eftermiddag sidste weekend, og sagde at hun ville af med den, og så var det jo at jeg sprang i bilen og drønede den time det tager ned til hende – for DEN stol er jo som skabt til mig ikk. Den er jo gudeskøn, og jeg ELSKER at sidde i den. Lige dér, i solstrålen og kigge ud, eller med overblik over hele stuen (og stort set resten af lejligheden) med håndarbejde imellem hænderne. eller en bog. Eller… Asti måske. Og så var det også at jeg endelig kom på hvad jeg kunne henge på den der skæve mærkelige væg der også er i min stue, og det matcher jo også ikk.

Jamen – herrejemeni, er man ikke lige heldig så hvar !

Og det der Asti, det kan sgu også drikkes i den anden ende af byen, så nu hanker jeg op i nogle meget mærkelige kager jeg har bagt, noget glanspapir (!), og min datter – Here we come🙂

7 comments
  1. Hanne said:

    Lækker stol, fint skilt og hygge med datteren….jamen, det lyder som en rigtig god lørdag eftermiddag!
    Rigtig god weekend. KH H

  2. Aller-allermest holder jeg af de møbler, der har en historie og er overdraget fra andre jeg holder af.
    Jeg tænker det er det samme med din skønne nye stol… For selvom der kan findes meget godt i IKEA, er det bare ikke det samme.

    Det lyder som fantastisk hygge med glanspapir, kager, datter og asti🙂

  3. Irene said:

    Så bra du har fått det i leiligheten din, Maria:)
    Stolen var jo kjempekul, og med den fine krakken til! TjohoO! Skjønner godt du hev deg i bilen…
    Ha ei toppers helg!!
    Klemmer-Irene-

  4. Nina said:

    FED gyngestol – og hvor har du da bare fået det fint i din lejlighed!
    Du skriver simpelthen bare SÅ kanon godt – kan både grine og græde når jeg læser din blog..!!

  5. For F….. en lækker gyngestol og super veninde.

  6. Mette said:

    Fed gyngestol. Har også en fin en jeg er SÅ glad for – bliver bare søsyg af at sidde i den. Jamen for pokker da. Nå men smuk er den! Håber du tåler det bedre end mig.- Mette

Skriv et svar

