Nåmen, her går det godt…

… send ikke nødvendigvis flere penge, men gerne flere timer.

Og hov – så gik der næsten lige en uge uden blogging – but whats blogga-possible ???

Kan jo heller ikke blive ved med at søbe rundt i fantastiske fortællinger om hvad mit barn har sagt, selvom det fandme var sjovt den dag hun foreslog at når bedsteforældrenes hund dør, kan vi plukke hårene af den og grille den !!! Men det kunne hurtigt lyde makabert. Og jeg kan jo virkelig heller ikke trætte jer med mine endelange lister over sejre på køkkenfronten og mit nyopdsagede gen udi kogekunstens luner. Selvom jeg ikke kan lade være med at smide en bisætning om at jeg igår lavede verdens bedste mørbrad.

Interesant ?? NoWay !

Kunne jo også snildt skrive at jeg har fået smørrede grin af min familie, at jeg har smækket 5 kanelsnegle i et bord og proklameret sukkerchok, at jeg har fået kys, og at jeg i virkeligheden slet ikke passer ind i kategorien af ‘nyskilt & i undtagelsestilstand’. Jeg kunne hurtigt lave en liste over hurra-oplevelser, en liste over overvældende indholdsrige dage, en liste over alt det jeg gerne vil, og en liste over alt det jeg ikke når. Som sidstnævnte f.eks kunne være at jeg ikke nåede til Odense til årtiets bedste julemarked, men til gengæld af omveje havnede på et julemarked med stearinlys! Slå den hvar😉

Jeg kunne fortælle om mine tanker ang åbenhed og ærlighed. Jeg kunne fortælle om mine oplevelser med at give slip og slippe den evindelige trang til kontrol over livet. Jeg kunne fortælle om oplevelsen af at nogen tager over, og af at det må de gerne. For slet ikke at begynde at fortælle om tankerne om at jeg i virkeligheden er superglad og tilfreds som en fed kat der ligger i solen og spinder.

Men det kunne hurtigt blive veldig omstændigt og voldsomt alt sammen – så i stedet viser jeg et billede af en adventskrans der er igang med at blive pimpet, og dribler straks videre til en hot date jeg har med nogle tusser og en malebog med mummitroldene.

5 comments
  1. Det eneste jeg fik ud af det indlæg var: Kys, date, stearinlys.
    But the who, with the what?
    We wanna da details! og det ved vi godt vi ikke får, men jeg/vi vil have dem alligevel…

    Peace out from the rasta…
    (jeg aner ikke hvorfor)

  2. Dennis! said:

    Ved nu ikk om det med dit nyopdagede gen og verdens bedste mørbrad, er så uinteressant endda!?😉 Krammer! Også til prinsessen!

  3. Christine – offcourse vil i da have detaljer.🙂 Men kan vi ikke bare starte med at sige at livet leves og opleves, og så at det der med kys und so weiter generelt set bare styrer…

    Dennis – mørbraden er ædt, men jeg inviterer gerne min superbe gamle nabo på aftensmad en af dagene :-)Skal jo også se om du har fået hanekam igen til næste dødsmetal-noget ikk !

    • Dennis said:

      Lyder rigtigt godt!🙂 Hehe… Og jo! nu må vi se!😉 Vi ses i hvert fald!

  4. den kommentar med at grille hunden – priceless! Din datter lyder helt og aldeles vidunderlig. Elsker den der børnealder når de siger de sjoveste ting. Helt unikt, naivt og så fint🙂
    og så må jeg sige at det er en af de sejeste adventskranse jeg har set længe. Alene indholdet af skovens dyr gør den jo til frontløber.

Skriv et svar

