af med de lyserøde briller !

Der handles julegaver idag. Og arrangeres med vinterdæk. Og pakkes ind. Både gaver i papir og barn i vintertøj. Og mig selv i ståluld og rundsave.

Jeg glider tilbage i tankerne om julen, som jeg har hvert evig eneste år. Den ohhh store forbrugsfest. Hjerternes tid. Glædens tid. Traditionernes tid.

Og der handles gør der. Der skrives lister, og til & fra-kort. Det plejer at være hyggeligt, med en snert af frustration – det indrømmer jeg blankt. I år er det også hyggeligt, jeg har nemlig en mission.

Det skal være billigt – så alle får en pakke rosiner fra aldi, pakket ind i glitterpapir. Med sløjfe på.

HE HE HE HE HEEEEEEEE.

Ikke helt, men de får noget af det de ønsker sig. Det er ikke sikkert de VED de ønsker sig det, men jeg håber de bliver glade for det uanset. Ellers får de sgu virkelig den pakke rosiner næste år. Jeg prøver jo ikk. Jeg forsøger virkelig at matche ønskerne til alle de glade børn med røde kinder, som sirligt har listet ønsker op.

Helt ærligt, jeg prøver.

Om ikke andet bliver det virkelig pænt pakket ind !

3 comments
  1. Ditte said:

    Jeg prøver også at finde på nogle hjemmelavede ting, som jeg håber mine familiemedlemmer, ikke er klar over, de har brug for. Så kan jeg nemlig give dem en lille købt og en lille hjemmelavet gave.

    Og en pæn indpakning er altid godt🙂

  2. Cecilie said:

    Eii hvor jeg kender det.
    Man ved man er “fattig” når ens svigerforældre siger at julegaven til dem i år, er at vi ikke giver dem noget. Når vi nu ikke har penge…at all.

    Men indpakningen den skal bære det hele. Og så husker vi lige at det er tanken der tæller, og der lissom er andet ved julen end gaver!

  3. Mette said:

    Årh hvad – ville blive vildt glad for en pakke rosiner – pakket ind i rigeligt glimmer. Glimmer reder alt! – næsten.
    Held og lykke med projektet : )

    – Mette

Skriv et svar

