Godteri

Det her, er godteri i mine øjne. Andrea´s selvportræt hun har lavet i billedkunst i skolen. Hendes samling af skolemælkslåg. Fint lagt op på stuebordet af hende selv. Jeg må ikke flytte dem.

Duften af hyasinter ved siden af min seng, duften der rammer mig hver morgen. Bøgerne, mine favoritter for tiden, der hænger på væggen i stuen, og forventningens glæde til december der starter lige om lidt, og hvor kalenderlyset skal tændes hver dag.

Det er godt. Det er super skidehamrende GODT !

Jeg er lidt fattig på ord. Der sker så meget, og jeg kan ikke finde ud af at skrive det ned. Dele det med blogland. Jeg kan kun blot nyde livet. Suge til mig af oplevelser og nye opdagelser. Jeg kan gemme på særlige øjeblikke i en lille fin pose, og bare være. Være og leve i nuet, og smile stort.

Og dét ! At smile stort. Dét er godteri.

8 comments
  1. Synne said:

    Fedt Maria🙂.

    Og så en meget jordnær kommentar; Hvad pokker er der med de der mælkelåg?
    Min store har også haft sin periode hvor han samlede på de små sataner. De blev spredt til alle afskygninger af huset?

    Bliver de byttet i det store frikvarter til vingummier, eller hvad?

    • Godt spørgsmål🙂 Mælkelåg mig her, og mælkelåg mig dér ! men heller samle på dem, end da hun tidligere på året samlede på sten ! Der var sgu smågrus overalt.

  2. Synne said:

    P.s. Tak for dit fantastiske digt ved min give away😀.

    Du skal have en møsser skal du.

    (og nu skal jeg nok holde op med, at spamme dit indlæg)

  3. Og jeg godter mig over, at du igen kan skrive om godteri. Og kys. Og smil. Og at der igen skinner en sol i din verden.
    Det har du fortjent!

    Kærlig hilsen
    Karina

  4. SiriR said:

    Ih, hvor er det da dejlig at du igen har lyst til at smlie stort!! Nyd dit herlige godteri:)

  5. SiriR said:

    Ja jeg mente jo selvfølgelig smile!!

Skriv et svar

