Rømmer mig i ærbødighed.

Retter ryggen, og hiver lige så elegant en takketale op fra kavalergangen.

Jeg vil gerne takke min nabo. Ikke ham med musikken og festerne, for han holdte fest igen forrige nat, og jeg overvejede seriøst at pisse et julehjerte i sneen foran hans dør. Men den anden, som bor ovenpå ham der trods alt ikke fik et hjerte i sneen. Ham der i formiddags var ved at rydde sne omkring og PÅ (!) sin bil med en sneskovl. Og som smilte til mig da jeg ryddede sne fra min bil. Med en isskraber altså. Og som bagefter da jeg ikke kunne komme ud alligevel, kom løbende for at skubbe bagpå. På polsk. Han sagde en masse, men jeg forstod ikke en skid af det.

Jeg vil også gerne takke min far, for at putte en spade i min bil senere da jeg var på landet. For at jeg fremover kan grave min bil fri, i tilfælde at der ikke kommer naboer løbende med hjælpende hænder om morgenen når jeg skal på arbejde. Og lad os med det samme indse, at det gør der ikke. Jeg er den første på vejen der kører om morgenen.

Og så har jeg pyntet til jul.

Se selv

2 comments
  1. Sisse said:

    HA HA HA, igen griner jeg n[r jeg l;ser din virkelig morsomme m[de at gengive et scenarie p[.
    Hurra for Polen sgu!

  2. Hihihihi! Ser framför mig dig försöka lyckas pissa ett hjärta i snön! hhhhaaaaahaaaa!!! Det vore en syn! :):):):) Liiite lättare om du varit man, hehehe.

    Har inte varit in på länge men blev full i skratt på en gång här. Så stor Andrea blivit!!!

Skriv et svar

