Hvor får hun det fra ???

Andrea blev pissesur på mig idag fordi…??? Det husker jeg ikke. Hun blev nok bare sur fordi hun ikke måtte få sin vilje om et-eller-andet. Så hun skred ind på sit værelse, og næste gang jeg kiggede på hendes lukkede dør var der klistret et lille skilt på.

Til mig.

Der stod med børnestavning ‘ forbudt mor’. Med andre ord, jeg er lukket ude fra min datters værelse !

He he…

Lidt senere var denne seddel sat på mine støvler. Med stor fnisen og moslen og fjumren rundt, er der en nisse der har puttet noget i mine støvler. Men som der står på sedlen, må jeg først ‘kik imn’. Er du i tvivl om hvad der står ? Det er da enkelt, der står naturligvis ‘kig i morgen’.

He he he he !

Nb: den lyserøde snor der stikker ud af nøglehullet på døren til Andrea´s værelse, er en anordning hun har lavet der går fra hendes dør, ud i entreen, ind gennem nøglehullet på badeværelsesdøren, og hen til toilettet. I den ende af snoren er en lille sylvanianfigur bundet fast, og så er det så fikst udtænkt at hun kan sidde på tønden og trække i snoren for at lukke døret efter sig !

Som ekstra pynt på snoren, har hun med tape sat forskelligfarvede chokoladeknapper fast.

Skisme smart hvar😉

2 comments
  1. Fie said:

    Ej hvor hyggelig med små sedler-selvom hun var lidt sur på dig… Og den anordning medtoiletdøren er egentlig ikke helt dum:-)

  2. Sisse Fager said:

    Hun er et opfindsomt barn!🙂

Skriv et svar

