Orv hvar !

Her flintrer jeg rundt i la-la-land og har overhovedet ikke hovedet med mig. For SE LIGE DEN BOG hvar !

Og ved du hvad, du kan vinde den inde ved Lis, aka LibertyLis, aka ny-udråbt røvråber, aka jeg er vild med hende. Og ikke nok med jeg er vild med hende, jeg er i dén grad vild med Tina som har lavet denne her bog. Og som jeg ved også har andre jern i ilden, som er så spændende at jeg slet ikke kan lade være med at juble.

Den her bog vil jeg altså ha !

Sidste chance er på onsdag d. 15, skynd dig at klikke HER.

Skriv et svar

