jule-kamel.

Nåmen – glædelig jul og alt det der.

Jeg har slugt kameler. Store hårede kradsende kameler. Der krævede liggen i fosterstilling. Øl. Og erkendelse.

Men på forunderlig vis, giver de også en lettelse. Nu kan jeg da sove om natten igen. Og når nu jeg HAR skiftet det meste andet i mit liv ud, de sidste måneder, så hvorfor ikke også udskifte arbejdet. Og noget andet dukker vel op. Ikk?!

Men hey – jeg har juleferie de næste syv dage. Jeg personligt har planer om at rulle mig i flæskesteg, svømme i risalamande. Frådse i glade smil, blive overfaldet af glade krammer fra mit barn, og vælte mig frådsende i kys fra ham der den særlige med glimt i øjet. Jeg skal NYDE at bare være.

Kæft hvor jeg glæder mig – og så er det allerede begyndt, for mit vækkeur ringer ikke i morgen!

3 comments
  1. Gitte K said:

    Jeg læste det som jule karamel😀😀
    Det lyder som om du skal til at søge job? Held & lykke med det – men allerførst GOD JUL🙂

  2. Helle said:

    jeg hader at skulle sluge kameler ,men nogle gange er det nødvendigt for at kommer videre i sit liv og jeg kan læse du er godt på vej🙂

    God Jul🙂

  3. Trine said:

    Et kæmpe kram fra den ene julekamel til den anden…
    Min telefon er død, mine børn er væk, min jul er underlig og kamelerne står i kø.
    For helvede da også, Maria (skal siges med bornholmsk accent) – savner dig og er helt på bar bund. Kan ikke komme ud af min egen dør, for der står et kæmpe ringbind i vejen.
    Men elsker dig alligevel og håber sa’gumederme øllen er god, ellers er de fobandet svære at skylle ned, de kameler!

Skriv et svar

