Nytårsfortsætter, kavalkade, taler og alt det dér !

Nåmen….

Glædelig 2011 siger man vel nu. Og så skal man vel også have nytårsfortsætter, og lave en kavalkade over året der gik. Og alt det der man nu gør ikk…

Så kan man sidde med alle gode intentioner, og skrive stolpe op og stolpe ned – om det splinternye superbe fantastiske menneske man på magisk vis transformerer sig om til. For nu er det jo NYTÅR. Og så skal man tabe sig 5 kilo, stoppe med at ryge, lade være med at råbe så meget, larme lidt mindre henne i personligheden, og begynde at bruge ansigtsmaske på ugentlig basis.

For det skal man jo. Samtidig som man som blogger laver en kavalkade over året der gik. Interiørbloggerne (sådan én var jeg engang) viser året i månedtlige billeder, om hvordan man gjorde dit og dat med diverse puder og stearinlys. ‘Mor-bloggerne’ viser billeder af børnene, og hvor mange cm afkommet er vokset i løbet af året, krydret med små anekdoter selvsagt. ‘Modebloggerne’… hvad fanden gør de egentlig. De vil vel ikke vise hvad moden dikterede for et år siden. Ohh gru… Og så er der kreabloggerne. De viser selvfølgelig hvad de har kreeret i årets løb.

Og jeg.. Tja… Jeg kunne jo lave en opremsning over hvor mange gange jeg har råbt røv i løbet af 2010. Jeg kunne lave en pinlig liste over op- og nedture. Jeg kunne fortælle om de største løgne, og de ærligste øjeblikke.

Men jeg gør det ikke.

Ingen af delene.

Jeg HAR tabt de 5 kilo allerede. Jeg ER igang med at stoppe med at ryge  (ja.. det tager lidt tid, men det kommer. Helt sikkert). Jeg kommer ALDRIG til at stoppe med at råbe og være lidt  meget larmende af og til. Og den ansigtsmaske, den falder jeg sgu bare i søvn på !

Så skal vi ikke bare fortsætte hvor vi slap. Skal vi ikke bare sige, at det er ‘godt nok’ som det allerede er. Skal vi ikke bare fortsætte i nogenlunde samme spor. Med råben røv, med at larme lidt rundt, med at ‘være’ og leve, og se hvilken vej stien jeg går på fører mig hen. Vi skal i hvert fald helt sikkert fortsætte med ærligheden. Den er jeg blevet fan af. Selvom den kan være nærmest angstfremkaldende til tider.

Så den tager jeg med i 2011. Sammen med håb. Og ønsker. Og gode mennesker.

Godt nytår !

5 comments
  1. Man må da aldrig stoppe med at råbe røv. Om ikke andet så bare lidt for sjov ind i mellem.
    Men du har da fået nyt design. Det er da lidt nytårsagtigt!:)

  2. Anne said:

    RØØØØØØØV! Og så nytårsfortsættet med at sætte andre bloggere i bås kan jeg læse, at du også er ret god til😉

  3. Nina said:

    Enig!!! Og godt nytår!

Skriv et svar

