Synkronsvømning.

Jeg har været i svømmehallen i eftermiddags. Sammen med Andrea. Vi tager derud ca en gang i ugen, og pjasker rundt som ukrontrollerede delfiner i vandet. Hun har svømmebriller på. Og badevinger. Og hun ser simpelthen så nuttet ud. Og super glad.

Når man sådan okser rundt i vandet, kommer man hinanden ved. Ikke kun den / dem man er afsted sammen med, men sådan generelt. F.eks mødte jeg for nogle uger siden en tidligere kollega i bruserummet. Ikke akkurat stedet for opfriskning af gamle minder synes jeg. Jeg har også mødt en pissesur gammel dame i saunaen, der syntes at ‘de unge snakkede for meget’. Jeg syntes ikke de snakkede så meget, de fik mig der imod til at føle mig enormt klog på livet. Som i ‘guuuuuud, så i lige ham den der lækre derinde der hoppede fre 3eren, han var bare såååååå læx altså’.

Hø hø…

Idag fik jeg helt uopfordret mine lattermaskler på overarbejde inde i hallen. Jeg svøbbede rundt med nogle vægte, for at ommodelere lidt på mor-kroppen. En dreng på en 5-6-7 år spurgte mig hvor gammel jeg var, og jeg svarede ’33, hvor gammel er du?’. Han gjorde store øjne, og sagde ‘ØJJJJ, min mor er kun 31 og hun ser meget ældre ud end du gør!’

HA HA HA.

Og hans mor… hun kom lige rundt om hjørnet og sagde til sin gut at det hørte hun altså godt. Manner hvor jeg grinte. Det var SÅ sjovt !

Mine lattermuskler trænger til at blive brugt for tiden. Ja, jeg ER sgu grundglad, men som altid er der et tvist. Sådan ER det bare, og det har at gøre med de kamaler jeg fik serveret lige før juleanden kom på bordet.

Måske man bare skulle stole på synkroniteten, og sige det højt…

JEG LEDER EFTER NYT ARBEJDE !

Og jeg vil også meget gerne skifte fag !

Så længe jeg ikke skal være synkronsvømmer, kan jeg næsten alt.

4 comments
  1. Ung og smuk – hva? Det kan man lide..🙂

    Ja du skal sgu finde et nyt job… det kan du også godt med det smil..🙂

  2. Hø-hø. Jeg var så den mor, der fik noget lignende at vide. At Emilies matematiklærer ser meget, meget yngre ud end mig, på trods af hendes 2 år højere alder.
    Tak, skat… Tror jeg laver en klub med din svømmehals-tilbeders mor.

    Og hvis jeg må være med i din svømmeklub, så kan vi godt synkronsvømme ude i den der pøl af arbejdsløshed. Så længe vi slipper for at sidde og bruge en uge på at bygge tårne af tændstikker for at blive “aktiverede”. Så hellere HAMA-perler…

  3. vibeke said:

    Du har heller ikke lyst til at være synkronsvømmer, de sætter hår med husblas, har altid synes det er lidt småklamt.

    Du finder på noget meget bedre, det er jeg sikker på..:-)

  4. Trine said:

    Jeg vil sgu godt synkronsvømme lidt samme med dig.
    Så lang tid vi ikke behøver snakke om hvem der er mest kvabset hvor……. thø hø.

Skriv et svar

