Den er væk !

Det slog mig pludselig.

Lige med ét slog det mig!

DEN er væk.

Pist væk, forsvundet fra jordens overflade. Er den forduftet ? Og hvis, hvem forpester den så nu ?? Måske er den gledet af på de ugentlige ture til svømmehallen. Måske er den smeltet sammen med noget af alt det der sne.

Jeg ved det ikke.

Men den er i hvert fald væk. Og manner hvor jeg nyder dens fravær. Jeg kommer ALDRIG til at savne dens gnaven. Dens stank. Eller dens evne til at gennemsyre det hele. No way – aldrigaldrigaldrig!

Jeg har virkelig ingen idé om hvornår det skete, men den er i hvert fald væk. Den dybe tunge vrede.

HURRA !

2 comments
  1. Frøken Nobel said:

    STort tillykke:-)

  2. Lotten said:

    Vad skönt Maria! Passa på att njuta nu….

Skriv et svar

