Stille stille stilhed.

Fredag aften da jeg kom hjem, efter at have afleveret Andrea ved sine bedseforældre, var det til et mørkt hus, i en mørk gade, i en delvist mørk by.

Strømmen var gået. Og jeg famlede mig ind i huset, med lyset i min mobil som eneste lyskilde. Men efter at have tændt diverse stearinlys, var det faktisk ret hyggeligt, på den meget stille måde.

Og det var virkelig lige det jeg trængte til. En aften for mig selv. I stilhed. Med en bog i køkkenet, og intet andet.

Jeg har arbejdet hele weekenden. Snart kommer der nogle tiltrængte fridage – jeg GLÆDER mig.

2 comments
  1. Trine said:

    Stille stille stille og god fornøjelse med de tiltrængt fridage. Shhhh….🙂

  2. vibeke said:

    Hvor hyggeligt med lysekrone i køkkenet og stille slappeaften.

Skriv et svar

