Run forrest – RUN !

Har jeg fortalt at jeg er begyndt at snøre løbeskoene igen ?

Nåmen det er jeg. Og det gør nas på den gode måde.

Og så er det egentlig ret fedt at være flyttet siden sidst jeg løb, for nu er her andre stier og veje at løbe på, og det gør det ret sjovt at udforske kvarteret på den måde.

Så hvis nogen her i det kombinerede spelt/guldbajer-segment ser en jubelidiot med ipod i ørerne og tungen slabrende efter sig – så er det bare mig der løber en tur.

Og nu har jeg weekend – ses folks !

1 comment
  1. sscchh jeg får overhovedet ikke dårlig samvittighed.

Skriv et svar

