Mad mom.

Nå….

Nåmen… Hva så dér…. Øhh….

Mor-monstret viste lige sit ansigt idag. Det var ikke særlig pænt. Eller pædagogisk. Og nu er barnet gået ind til naboen for at lege. Mon jeg også kan komme derind og lege ?? Gad jeg egentlig godt. Det ser så pænt ud derinde. På den hyggelige måde.

Tude-monstret vise sit ansigt i søndags. På den virkelig grimme måde, hvor man bare tuder ned i en pude og prøver på at tage sig sammen. Ikke særlig pænt. Og overhovedet slet ikke særlig rart.

Selvmedlidenheds-monstret viste sit ansigt lige før. I telefonen med ham der exmanden.

Men det er okay. Det tror jeg nok det er. Selvom det også er pinligt. Og grimt. Det ER ikke fedt at monstret blæser igennem og blotter tænder. Men jeg har stærke arme rundt om mig. Mentalt sådanne. De siger at det nok skal gå. At alt altid løser sig. De siger at de gerne spiller med musklerne for mig.

Og jeg… Jeg har løbet så hurtigt jeg fik blodsmag i munden. Jeg har okset rundt i svømmehallen (undskyld tidligere kollega jeg mødte, jeg ER normalt ikke helt så hektisk med arme og ben i vandet). Jeg har hyggespillet lidt hockey på en parkeringsplads med all times FAVORIT-mennesker. Og så ønsker jeg mig en superwomans-kappe.

Kunne virkelig godt bruge sådan én!

1 comment
  1. Trine said:

    ….når du finder en superwomans-kappe, gider du så ikke linke til den, for sådan en kunne jeg eddermugme også godt bruge ind imellem!!!

    Kram og varme tanker

    fra en anden til tider små-depressiv, selvmedlidende, monster-mor

Skriv et svar

