Svesken på disken !

Tænk sig…

Lørdag var jeg  i den helt lokale husmoderforening anno 2001-kagleri.  Det var smadder hyggeligt, og så var der selvsagt Asti på bordet.

Senere lørdag var jeg på restaurent. Med en veninde og vores døtre. Vi åd hvad der svarer til en uges husholdningsbudget op. Stoppede vores unger i seng. Og derefter – så var der selvsagt Asti på bordet.

Og  jeg er faktisk stadig lidt udmattet.

Ikke af Asti, for så høj var den heller ikke. Men af alle de svesker på disken. Alle de latterbrøl over.. noget med et orgel (!). Alt det musik, og den totale mangel på sammenhængende søvn.

Men tænk sig – jeg kan næsten ikke vente på næste gang jeg får mulighed for at slippe den evindelige kontrol og flippe lidt ud.

Jey!

3 comments
  1. Rikke said:

    Jeg ser det for mig. Det lyder herligt. Jeg er hermed inspireret!

  2. SiriR said:

    Hvor lyder det bare skønt!!
    Og dejlig at flippe lidt ud indimellem:)

  3. Fordømt at Jylland er så langt væk!

Skriv et svar

