Undskyld.

* Beklager at jeg IGEN viser denne video – men den er bare SÅ god.

* Og undskyld Andrea, det ER ikke meningen at spille den SÅ højt – men den ER bare så god.

* Og kære overbo – beklager hvis i bliver forvirrede over min meget forskelligartede musiksmag. Ved godt jeg svinger lidt mellem Medina, LOC, Nephew, Madonna, seal, U2, Selvmord, Berry, Jason Mraz, og så videre… Det er bare fordi det er så GODT altså.

* Og undskyld til dig oppe på benzintanken der garanteret aldrig havde set en 33 årig med SÅ røde øjne før. Men når du selv bliver stor, forstår du. Og det er ikke godt, men det BLIR det. Sgu.

* Og til sidst…. kaster lige en omgang undskyldninger ud til mængden med det samme. Jeg har pudset mine højhælede støvler, og vakler en smule i dem. Men skal ud at danse snart. Evt iført avispapirshat og falsk overskæg.

Rundstyk!

Skriv et svar

