Nåhåååå – det er sådan det skal gøres.

I følge Ole H. er det sådan det skal gøres !

Så jeg sætter da lige mit vækkeur, som i forvejen ringer kl 04:50, et kvarter tidligere i morgen. (Note til selv: anskaf dejlig bademåtte), og jeg tripper jeg lige så stille ud på mit luksuriøse 3 kvadrats badeværelse og tænder et duftlys (Note: køb duftlys), og masserer lige så blidt min øjencreme ind i huden. Årh ja, når jeg er igang smører jeg den nok i hele ansigtet, for det strammer jo op.

Det er da lige netop det jeg gør !

(Tror ikke helt selv på det, kan ligesom ikke se det for mig der kl bæ. Ender bare med at sætte ild til noget. Tror jeg fortsætter med at bare smøre mine cremer på som jeg plejer – nemlig i halvsøvne)

Ps: Jep – billedet er helt vildt sløret. Bare rolig, det er ikke fordi jeg har smurt øjencremen IND i øjnene.

Pps: jeg smiler også til mig selv om morgen, og gratulerer mig med at jeg endnu en dag er stået op før fanden har fået sko på.

6 comments
  1. Tak for et godt grin.. jeg kan lige se det for mig.. 🙂

  2. Langtidslykkelig said:

    …Ham Ole Henriksen han ved da bare hvordan det skal gøres!

    (Note: Køb trampolin) skulle iflg. Ole Henriksen også være den perfekte start på dagen!
    🙂

  3. Takker også for et godt grin. Det der med trampolin – det krævre altså en stærk bækkenbund😉

  4. SiriR said:

    He, he, der har jeg vidst også lidt at lære!!

  5. haha – det er vist kun Ole H der kan finde på det! – men tak for et godt grin .. :O)

    Mette / fruea

Skriv et svar

