Førstehjælp.

Jeg har købt et gammelt arkivskab af ældste-veninden. Det er så fedt altså ! Wuhuuu lig´som🙂

Men… nøglen mangler. Så den ene halvdel af skabet er lukket. Og låst. Og tomt. Og den anden halvdel af skabet ved at være fyldt. Og åbent. Og… fyldt. Men jeg tør ikke lukke det uden nøgle.

 Jagten på nøglen ER gået ind.

Men manner altså… det skab ikk. Det er SÅ lækkert i mine øjne at wiinblad har fået lov at komme på toppen (sammen med et girokort, prfhhh). Og så et af mine slagord i glas og ramme.

Overskriften.. Tjaa, hvis nogen der læser med, ved hvor jeg kan få fat i en nøgle der kan åbne mit skab – så er dét faktisk førstehjælp til mig.

2 comments
  1. Min mor fik engang lov at låne et helt bundt nøgler i den lokale nøglebar, for at finde den rigtige til en af dørene i lejligheden.
    Måske det også er muligt at låne et bundt skabsnøgler. jeg tror størstedelen af de nøgler til den type skabe er de samme.
    God jagt🙂

  2. Jeg købte i genbrugsen et gammelt dækketøjsskab. Nøglen var ikke særlig god, så jeg gik til en nøgle- og hælebar, hvor jeg købte to i “gammeldags udformning”😉 det kostede godt nok en del stk., men er rigtig glad for at de passer til det gamle skab…

Skriv et svar

