Sort goth.

Det er helt utroligt hvor meget man kan få ud af en bøtte tavlemaling !

Og se lige knotterne – NU kommer de til sin ret.

Håber virkelig ikke jeg er ved at transformere mig fuldstændig om til goth, med alt det sorte jeg efterhånden omgiver mig med. Tror bare min smag har ændret sig en smule.

MEN – mine render om øjnene er virkelig blevet markant formindskede, og meget mindre sorte ! Og her kommer så lige en gratis reklame til Lórel. Den øjencreme virker virkelig. Og så er den billig !

Om cremen skrives der:

‘Konsistensen giver en følelse af øjblikkelig udglattende og udjævnende effekt. Efter 1 måned er rynker og mørke rande under øjnene synligt reduceret.’

3 comments
  1. Lisbeth said:

    Hvor er det flot med det sorte. Knopperne er rigtig fine til…
    En creme der virker!?? Jeg kan næsten ikke tro det:o) Jeg tror jeg skal bruge omkring 50 dåser af den creme under hvert øje, for at den virker… Kom nattesøvn!

  2. Kaspara said:

    Hei og god formiddag Maria!
    Tenk at Blåvand var din barndomsby! Det visste jeg ikke.
    Kan tenke meg det er mye liv og røre der om sommeren og sikkert mange turister ja. Liker godt den delen av Jylland.
    Ellers viser du bilde av et tøft nattbord! Har aldri brukt tavlemaling fø faktisk. Fint med noen sorte innslag i interiøret.
    Ha en god dag Maria i dejlige Danmark!
    Klemmer fra Kaspara

  3. Rikke said:

    Pænt med det sorte – og så fjerner du sorte render under øjnene – det er da ikke goth😉

    Tak for tippet – gik netop og kiggede efter en øjencreme.

    Kh Rikke

Skriv et svar

