Velkommen i bulen… Vil du ha en kop kaffe !

Måtte lige sætte den her på højeste volumen idag kl 10:00. Den er fantastisk !

Og indtil kl 10:00… Ohhh my for a shitty day. Tager den lige i punktform.

00:00: Hvorfor kan jeg ikke sove. Jeg er træt.

01:00: Okay… HVORFOR kan jeg ikke sove. Jeg ER jo træt.

02:00: Nu SKAL jeg sove. Sov sov sov sov SOOOOOOV nu.

….

05:00: vækkeuret ringer. Op. Hurra… fik vel 2½ times søvn.

06:05: Ud i bilen. Hen i SFOen med Andrea. Ud på landet på arbejdet.

06:35: Hvorfor trækker min bil mod venstre ?? Måske jeg bare er træt…

Vinduet op. Frisk luft.

06:40: Hmm.. synes sgu stadig den trækker lidt.

07:00: Kollega fortæller mig min bil står med fladt fordæk.

Har jo dødtravlt. Skal jo på 4 forskellige tilsyn, 4 forskellige steder. Inden for 5 kvarter.

07:05: ringer og vækker forældre. Får dem flået ud af pensionisttilværelsens søde lange morgensøvn.

Venter på forældre der skal komme og fikse bil. Finder reservedæk og donkraft frem.

07:30: De ringer fra SFOen. Andrea har ondt i maven, og vil meget gerne hentes.

07:40: Forældre kommer, med morgenhår og superheltedragter på. Jey !

Kollega tager første morgentilsyn for mig.

07: 55: Fladt dæk nægter at komme af. Sidder uhjælpeligt fast.

Kører med forældre hjem, og låner min fars gamle skramlebil, som har den ekstra feature at den ikke har håndbremse. Hurra det bliver sjovt det her.

Ringer skole. Bliver nu meget forsinket efter barn med ondt i maven.

Drøner rundt i bil uden håndbremse og tager morgentilsyn, mens far i superheltekappe forsøger at fikse punkteret dæk med skum og diverse.

09:00: Flot fasankok står pludselig og strutter midt på vejen. Flot fasankok nu fuldstændig pulveriseret i gitter på skramlebil uden håndbremse. Føj.

09:15: Giver insulin på morgentilsyn og snakker om løst og fast mens uret tikker.

09:20: tilbage ved kontoret. Men mangler superheltefar OG min bil. Har til gengæld skramlebil uden håndbremse, og min fars mobil.

9:30: Kører til byen i skramlebil uden håndbremse, og parkerer foran skole, hvor barn med ondt i maven løber rundt i skolegården og leger.

09:50: Hjemme med barn der tilsyneladende ikke har ondt i maven alligevel, men nu med stuearrast og dårlig samvittighed over at have trukket ‘ondt-i-mave-kortet overfor SFO-pædagog.

10:00: Drikker jo ikke kaffe vel. Har ligesom aldrig lært det. Så inviterer gammel nabo til fyraftensøl kl 16. Udnytter mellemlæggende tid til at arbejde hjemmefra med barn med dårlig samvittighed, samt med at pleje en hovedpine og grine hånligt af Tycho Brage.

20:30: Gruer mig lidt til tanken om tur på landet i morgen i skramlebil uden håndbremse, men ser frem til at hente egen bil.

Touché !

5 comments
  1. Anette said:

    Damn en dag, jeg bliver helt forpustet af at læse om din hektiske morgen og formiddag! Jeg håber du har fået sovet ud, kommet af med hovedpinen og tilgivet din raske datter. I det mindste er i begge raske, du fik lidt ekstra tid med hende og fik set dine forældre og hey, intet er vel så skidt at det ikke er godt for noget vel? Knus Anette

  2. Langtidslykkelig said:

    Rainy days and mondays always gets me down!! Det er ok hvis du synger den idag – det er fuldt fortjent! Håber du får mere medvind imorgen!

    Kassevis af god karma sender jeg herfra!

  3. Mia said:

    Fnis. Den passage med forhenværende struttende fasankok udsplattet i gitter på fars gamle øse. He he… Det er også lidt ondt. Mest ondt. Fnis…

  4. Men hvor er det da godt at du har søde forældre – tror ikke at mine var stået op kl 07.05
    Der er bare sådan nogle dage som bare skal overståes og så trækker vi vejret dyyybt og prøver igen.
    Forhåbentligt er du så træt i aften at søvn ikke bliver et problem!

  5. Måske du alligevel skulle forsøge det med kaffen… Kaffe kan klare alt. Tror jeg. Man kan endda fjerne forhenværende stolt fasankok med kaffe – hvis man kan få det ned i haveslangen…

    Håber virkelig resten af ugen bliver mindre kaffekrævende – når du nu ikke drikker det.

    KH Karina

Skriv et svar

