Party !

Jeg har været til skolefest. Med alle fra 0. til 3. klasse.

Er du så lige færdig sådan en hal med unger kan feste igennem !

Der var skuespil fra nogle af skolens store elever (5. klasse), og så var der spisning, og SÅ var der diskotek. Med blinkende lys, røgmaskine, knæklys viklet om hoveder, arme og ben, og diskodans. Og ballondyr.

Det var virkelig en fest !

Og så var der voksensnak med de forældre man kender en lille smule, men gerne vil kende mere. Og med den forælder til en Andrea gik i børnehave med, og som jeg bare ikke havde set det sidste halve år. Hurra ! Det var fedt at lige få samlet op på de sidste 6 måneder. Og det var fedt for Andrea og jeg at komme til fest sammen. Hun var så fin. Havde pyntet sig med kjole, halskæde, og ballerinaer med palietter. Og så fik hun lidt glimmer på øjenlågene. Og hun dansede, og grinede. Det var fedt at stå på sidelinien og se hende med hendes kammerater, i den del af hendes liv hvor jeg ikke er. I hendes verden, med hendes venner. Og da vi gik hen til bilen da festen sluttede kl 21, sagde hun at det var den bedste aften nogensinde, og om jeg ikke også have moret mig.

Og det havde jeg. Jeg nød at se min store pige på udebane – med mig som fluen på væggen.

Livet er dog vidunderligt herligt. Og så enkelt i virkeligheden.

1 comment
  1. Mia said:

    Får faktisk helt tårer frem – rørende at læse om Andreas dejlige aften. Kan kun sige, at ja det er fa’me livsbekræftende at danse. Kh moster Mia

Skriv et svar

