Ben & Jerry & blåbær.

http://www.fairstory.com/watch/978725edd41fef6aa0e20b668282e8d4

Jeg er, som nogle andre bloggere her i blogland, blevet kontaktet af fairtrade fordi det er fairtrade-uge her i uge 9. De vil gerne sprede budskabet – og dèt budskab vil jeg gerne være med til at råbe lidt op omkring. De har været så søde at sende en lille godtepose til mig – og det er virkelig smovs.

Energidrik – tænk sig, jeg troede energidrik kun var sådan noget meget giftigt og farligt noget. Og jeg har endnu ikke drukket min… Jeg tør ikke rigtigt, for jeg har hørt at Anne nærmest lettede da hun drak hendes. Så jeg har gemt min til en virkelig regnvejrsdag – og så er den også så pæn i emballagen. Og så fik jeg et glas med blåbærsyltetøj. Fra Irma. Jeg har aldrig været i en Irma, for jeg er fuldblodsjyde, og jeg kommer ikke altid på langt omkring. Men den er GOD. Smager fortrinligt, og bærrene er ikke sådan nogle små hårde nogle der triller af brødskiven – og sådan er det faktisk ellers tit. Mums – kan anbefales det varmeste. Og så Ben & Jerry. Jeg ved da godt lige hvem der skal ligge på sofaen her lørdag aften og se ‘baaare ærgerligt – sonnyboy’, mens hun guffer B & J. Tænk sig det er fairtrade. Det er jo SÅ lækkert !

Og se så lige filmen jeg linker til hva !

Ps: Jeg skriver til dels indlægget her fordi jeg er blevet bedt om det. Men jeg ville have støttet fairtradeugen uanset. Jeg tror faste læsere af min blog ved jeg kun skriver om noget jeg kan stå inde for. Prøv evt at kigge på facebook, for mere fairtrade-info.

Skriv et svar

