At være så elsket at man næsten bliver skaldet.

Det er weekend. Det er freaking happy weekend !

Og det er tiltrængt !

Jeg lytter til Marvin Gaye og smager på muffins, såvel som på livet såmænd. Og jeg kysser så meget på Andrea´s nakke at hun er bange for at blive skaldet. Jeg griner og morer mig over mandrillen via youtube. Jeg er sammen med gode mennesker, og jeg sover både let og tungt. Danser på de høje hæle, og tramper på de flade. Den anden dag blev jeg på mit arbejde opfordret til at smække lidt mindre med dørene. Jeg synes ikke jeg smækker med dem, jeg synes bare jeg har givet flinkeskolen fuckfingeren. Og siden jeg har gjort dét, har jeg fået overskud. Eller i hvert fald en god bid af det. Jeg er igang med at invistere i mig selv, og det i sig selv føles temmelig fedt!

Jeg er meget spændt på, hvor min vej fører hen. Det er både mavepirrende spændende på den gode måde, og frygtindgydende ikke at vide hvad fremtiden bringer. Jeg ved ikke hvor jeg er om et år, eller bare om et par måneder. Men jeg øver mig i at lade vejen vise mig det, og stole på synkroniteten. Jeg er så uendelig taknemmelig over at være til stede i nuet.

Vi har i øvrigt bagt prinsessemuffins idag, og taget grimme selvportrætter. Jey !

2 comments
  1. Jey!
    Du har en særegen evne til at bringe et smil på mit ansigt. Ligegyldigt hvor elendigt vejret så er udenfor.
    Fortsat god weekend – og god rejse mod fremtiden 😉

    KH Karina

  2. Synne said:

    At være til stedet i nuet holder maks!

    You rock – med og uden fuckfinger🙂.

    KNUS

Skriv et svar

