Pause.

Det er over tre år siden jeg startede min blog.

Bloggen er mit dokument og min dagbog. Masser af ting er udgivet og lagt ud til alles øjne. En overgang var bloggen låst, og kun de inviterede kom indenfor. Alt jeg skrev dengang er sidenhen slettet. Det var for personligt, det var for meget.

Bloggen har transformeret sig fra pæææænt skrevet sprog, med interiørbilleder og puder – til råben røv og hvæsen af gamle damer med puddelhunde. Over skilsmisse og biden i gulvet, til dans på høje hæle og trampen på de flade. Op og ned, ligesom livet er.

Nu er det på tide med en pause.

Jeg lukker ikke min blog. Jeg kigger stadig ind, og jeg har stadig ting til salg. Flere ting kommer sikkert også ind, men lige nu…. Lige NU holder jeg en pause.

11 comments
  1. Mette said:

    Ønsker dig god pause – håber du snart er “tilbage” igen, for du vil være savnet! : ) Mette

  2. Sandra said:

    Af helt egoistiske årsager, så håber jeg det bliver en kort pause.

    Nyd pausen!

  3. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarj, du vil blive savnet!

  4. Irene said:

    Ønsker deg en god pause, kommer til å savne deg…
    Lykke til med tilværelsen din – med eller uten høye hæler:))
    Flotte stoler du har fått deg…
    Klemmer -Irene-

  5. M said:

    God pause, jeg glæder mig til den er slut:o) KH M

  6. SiriR said:

    Så må du ha en rigtig god pause Maria,
    vi venter gerne på at du kommer tilbage igen:)

  7. Rikke said:

    Hej Maria

    God pause. Jeg vil savne dig så længe🙂

    Kh Rikke

  8. Det trænger man til en gang imellem. Pause fra blogskriveriet. Det er dig vel undt. Men jeg håber, at du snarlig er tilbage. Bare sådan for vores andres skyld….:-)

  9. Frøken Nobel said:

    Det forstår jeg sagtens – har selv haft en lang pause. er tilbage nu, selvom jeg nok aldrig bliver hverdagsblogger. Jeg nød at følge med hos alle og det gør jeg fortsat!

    Jeg ønsker dig en god pause!!!

  10. Lotten said:

    Ha en riktigt härlig paus och ta det lugnt och njut!

    Jag vill bara berätta att inredningsreportaget från ert förra hem finns i svenska tidningen “Tove hem & trädgård” 10 sidor med underbara bilder som jag tror inte var med i Boligliv. Maila mig om du vill att jag skickar dig ett ex av tidningen😉

    Kraam Lotten

  11. Hej! Såg att Lotten meddelat samma sak. Jag mejlade dig tidigare idag om Tovetidningen.🙂 Du kanske har bytt mejladress också! Men det var iallafall otroligt fint reportage!!!! KRAAAAAAAAAAAAM!!!!

Skriv et svar

