Engang for 100 år siden.

… havde jeg besøg af boligstylist Mette-Helena Rasmussen og fotograf Tia Borgsmith.

Eller også er det kun to år siden.

For 50 år siden var jeg i Boligliv, samme måned som jeg blev skilt. Det var sgu en ironisk oplevelse. Billeder af perfekt idyl, krydret med sød tekst.

Eller også er det kun et lille års tid siden.

Og nu er boligreportagen så i et svensk blad der hedder Tove. Lotten fra Sverige har været så sød at sende mig bladet – for jeg måtte da se det. Tak Lotten, og tak til dig også Persilja, der også tipsede mig om det.

Jeg vidste det nemlig ikke.

Det er ligesom med blogging. Det ser veldig pænt ud med glittede billeder, og opskriften på ‘det gode liv’. Det er poleret, og det passer sammen det hele. Men hey – det VAR sjovt, og jeg tager gerne imod oplevelsen igen i mit nye liv. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at blogge om det der liv pt. Jeg har så meget fart på, at jeg snildt kunne skrive tre blogindlæg dagligt. De passer bare ikke ind hér.

Jeg kan der imod vise lidt hverdagsbilleder, fra en lille del af hverdagen.

1 comment
  1. Lotten said:

    Vad skönt att tidningen kom fram såpass snabbt… Reportaget var jättefint och jag kan förstå att det känns som ett annat liv nu.

    Kraam Lotten

Skriv et svar

