‘F’ ord

Flittig, flot, fantastisk, fabelagtig, forvirret, forhutlet, følelse, forskrækket, farvorabel, fin, flad, fims, fjumre, fanden, forførende, fedtet, fest, from, fejende, forrygende, fræk, flintrende, flirtende, færdig.

‘Frøken Fryds Fede Forår !’

Der findes mange F-ord. De sidste fire fik jeg på sms idag af min bedste kammerat.

Jeg har higet efter synkronitet de sidste mange måneder. Jeg har fået det serveret nu. På et sølvfad medfølgende verbale roser. Det var ikke den form for synkronitet jeg troede jeg skulle få, og det var ikke den jeg søgte. Men den gav (og giver) mig en Fabelagtig Følelse. Og den har givet mig en meget efterlængtet arbejdsglæde tilbage for en periode. Måske det ikke er det man tror man søger, man skal have serveret i første omgang. Måske man skal have en lille teaser, og en gulderod for at have travet pløjfuren rundt igen. Og igen. Og så igen. Og måske den synkronitet man eftersøgte kommer senere, når man er blevet en lille smule… noget andet.

I hvert fald var det utrolig godt med den gulerod, og alle F-ordene🙂

1 comment
  1. Synne said:

    F-ord er seje😀.

    Og oftest kommer læreren når eleven er parat..

Skriv et svar

