Alter ego alias.

 

Puff… Så gik man dér, og troede man var sådan forholdsvis anonym. I ens dobbeltliv. Som vel egentlig nærmere går under betegnelsen tripple efterhånden.

Jeg siger det bare lige ikk, det er OGSÅ ret sjovt at være single. Ja ja, ved godt jeg forleden havde lyst til at pisse i samtlige naboers weber griller, i ren midundelse over deres tosomhed og familieidyl. Men det var den dag (og også mange andre bevares). Men det hér singlemoms-liv, det styrer altså også max til tider. Som fx i fredags, hvor jeg stoppede barn, dyner, og dåseøl i chevroletén og kørte ned til en veninde der i dagens anledning havde meddelt pigeaften til kæresten. Det er i øvrigt en god tradition vi er ved at have lavet os der ca en gang i måneden.

Og apopro overskriften – Jeg blev engang genkendt som Frøken fryd til en fest, jeg blev engang genkendt som hende der havde haft sit hus i lokalavisen, af kassedamen i Netto, og nu er jeg blevet genkendt som hende der er single og råber røv.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det, men jeg synes i hvert fald rigtig godt om solskin i mine vinduer og nye sandaler til os begge.

2 comments
  1. mette said:

    Fra nu af vil jeg råbe “God røv i de sandaler” og skåle i dåse-øl, hver gang jeg ser én i gule sandaler… – så ved du det – hvis der bliver råbt af dig på gaden.🙂

    (- og de er fede – de der sandaler!)

  2. Anette said:

    Du er for SEJ Maria uanset om du er single eller ej, råber røv eller stråler af lykke. Jeg har altså også kigget efter de der lilla sandaler til min datter… MUMS- Jeg giver sgu også gerne en dåseøl og en is på terassen her i Hørning!

Skriv et svar

