Kjolen.

Jeg købte engang den svulstigste fine sommerkjole. Når jeg kigger på den får jeg lyst til at danse til glad jazzet musik.

Men kjolen var lidt for lille. Og jeg var lidt for bleg til at have den på. Men så tabte jeg mig, og det blev forår og jeg fik kulør på kroppen. NU kunne jeg tage den på, men det er blevet køligere igen udenfor, og jeg tror ikke den er fin med gåsehud.

Så frem med de sorte bukser igen. De er godtnok lidt for lange, så jeg tænker på om jeg kan gro længere ben i løbet af… et par timer.

6 comments
  1. Lotten said:

    Vilken härlig klänning du har där! Jag sitter i mitt kök och utanför faller just nu snöflingor stora som bomullstussar !?! WTF?! Var det inte vår här precis??

  2. Hvor er det dog bare den lækreste kjole! Hvis du bliver træt af den overtager jeg gerne!!! Den er så fed!

  3. SiriR said:

    Ha, ha, ja at kunne gro længre ben ville jo være smart indimellem!!

    Kjolen er ihvertfal smuk, og jeg er sikker på du ser supergodt ud i den, med eller uden gåsehud:)

  4. Frøken Nobel said:

    wauw hvor er den fin:-) Håber på snarlig solskin og varme, så den kan blive luftet (og vi andre igen kan smide jakken og lufte sandalerne!)

  5. Mama-T said:

    Er du så færdig, hvor er den smuk og lækker den kjole!!!
    Vi vil se den på🙂

Skriv et svar

