apropo.

Jeg véd jo godt, jeg ikke er alene om at være singlemom. Og når jeg læser et indlæg som dette, kan jeg kun klappe i mine hænder over ikke at være den eneste der oplever lige netop dét! Jeg tilføjer lige et par punkter til O Mannes liste – fordi jeg simpelthen ikke kan lade være.

– kvinde staves ikke med Q. Fat det nu, Q lyder jo som en ko – jeg er sgu ikke en ko. Nå.

– ‘Friske tøser’. Hvad MENER i med det ?? JO, jeg har hverken ondt nogle steder eller er syg på anden måde, men det er vist ikke det der menes med frisk.

– Eller når en 23 årig skriver at han bare er SÅ klar til f.f (som jeg har fundet ud af betyder Fast Forhold), og foreslåt en date på Crazy D, og i øvrigt synes jeg er ‘totalt nice’. Alt i øvrigt uden forudgående kontakt.  Aj vel – kan du ikke godt selv se det.

(ring købt på Old Spitalfields market)

Skriv et svar

