Bugger !

Nåmen jeg har lige været i Netto.

Skulle egentlig have et par flasker Asti til lageret (bagtrappen), de har det med at blive drukket.

Og så var der tilbud på toiletpapir. En kæmpepakke. Giga sådan.

og jeg havde en fin ny London-kjole på. Vældig pænt.

Og så er det jo jeg var til kvindeløb i onsdags. Det gk fint i øvrigt, 2 minutter dårligere end jeg plejer, og dét trøster jeg mig så lidt på ved tanken om at jeg ikke har trænet. Overhovedet. Der var bare lige dét, at jeg ikke fik strukket ordentlig ud bagefter, så jeg vralter (VRALTER) rundt med stenhårde lår. Det ligner lidt noget andet der er galt med mig.

Så jeg kommer ud af Netto. Med en gigapakke toiletpapir, og en pose der næsten bliver sprængt af asti flasker. I min virkelig pæne kjole. Vraltende.

Og dér, foran Netto, møder en mand jeg engang var på kaffe-date med.

Bugger.

8 comments
  1. SiriR said:

    Hi, hi, ja er det ikke bare typisk!!
    Men jeg er sikker på du så både sød og charmerende ud bag toiletpapiret:)

  2. Henny said:

    Det må virkelig have været et smukt syn… he he

  3. Pis os!🙂 Det er da bare så akavet, som det overhovedet kan være

  4. Ninna said:

    Ha ha ha ha funny…:-)
    Jeg er helt vild med din blog:-)

  5. Anette said:

    Haha jeg sad og ventede på historien om kjolen der sad fast i strømpebuksen bagpå efter et toiletbesøg men så pinligt var det dog ikke. Han er vel en moden mand der godt ved at der skal handles toiletpapir ind ikke? Han var sikkert også på vej ind efter en kasse bajere og 3 kilo chokolade… Billeder af kjolen, tak ;o)

  6. Mia Hansen said:

    MU-HA-HAA!

  7. Ha ha, det der er jo nærmest en Nynne-klassiker…bare i virkeligheden. Jeg tror også, han har tænkt: Ej, hvor ser hun egentlig skøn ud!!

Skriv et svar

