‘Hvorfor er dine bryster så små?’

Igår var jeg lige på vægten, og den er nu under min ‘magiske’ ungdomsgrænse.

I flere år havde jeg faktisk et ‘fed-røv’ billede hængende på køleskabet (ja, sådan én er jeg nemlig). Det var billedet af mig, dengang jeg åd alt for meget junk, og drak alt for mange øl. Og sådan noget får man en ordentlig ladeport af. Det var præ-barn, og præ-fast-forhold. Og så fik jeg det der faste forhold, og et barn, og røven blev sgu i virkeligheden aldrig sådan rigtig mindre vel.

Men nu. NU er jeg på samme vægt som da jeg var 21, og det er 12 år siden. De tal lagt sammen med min nuværende vægt er det jeg vejede da jeg var højgravid.

Puha dada.

Og i virkeligheden skulle det slet ikke handle om vægt, for det ER da mere kedeligt end.. tja.. bombom… fisk. Det er i hvert fald virkelig kedeligt. Men ikke mere kedeligt end at jeg tog et billede af vægten (for sådan én er jeg nemlig også).

 

Og sådan er der jo så meget – har i iøvrig set/hørt denne her ?

2 comments
  1. Nina said:

    Godt gået – jeg forsøger også! Hvad er din opskrift?!?🙂

  2. Tak Nina. Der er ingen opskrift… ‘Bare’ ændrede vaner🙂

Skriv et svar

