Det føles som mandag.

Nå !

Så hvad er der sket, siden sidst. Ikke bare siden sidste indlæg, men… altså, sådan RIGTIGT siden sidst. Ja, jeg er blevet skilt, det er ingen nyhed. Jeg er singlemom på fuldtid, afbrudt af verdens bedste bedsteforældre, som springer til i superheltedragter, og tager over, når jeg er tæt på total nedsmeltning i moderskabet. Og så de andre gange ikk, når man bare har brug for voksentid, uden barn og utallige ‘krav’ om leverpostegsmadder og reden hår. Og så var det også jeg blev degraderet, henne i arbejdslivet. Jeg kom til at smække lidt med dørene – synes nogen – og sådan noget skal man ikke gøre. Nu er jeg også blevet indstillet til opsigelse, for man skal heller ikke holde på sit – henne på den der ‘attraktive arbejdsplads’ som det står på plakaterne overalt. (og man skal slet SLET ikke få stress).

 

 Og hvad mere… Jo, jeg har solgt det meste af mit stof, sat den fancy symaskine til alt for mange penge ind i et skab, og har siden kreeret et broderet dødningehoved, og leget lidt med Hamaperler. Jeg har malet nogle møbler, og farvet mit hår. Begge dele mørkt. Jeg har ikke fået skilsmissekrøller, men har været på kaffedates og sådan-noget. Jeg er aktivt begyndt at bruge øjencreme, og jeg er begyndt at sove om natten i mere end 4 sammenhængende timer. Jeg er også begyndt at løbe igen, selvom det går virkelig langsomt. Faktisk næsten så langsomt, at man ville kunne lave en slow-motion-film, uden at køre filmen langsomt.

 

 Men alt det ved i jo godt – så hvorfor gentage det kunne man spørge sig selv.

Fordi jeg var ved at slette hele bloggen. Og var ved at lave en ny. Jeg konfererede med en bunke af mine favoritbloggerinder, i véd – dem dér, som bare véd noget (syv år Niller. SYV år!). Og vi tog en snak om et evt nyt blognavn til mig. Flere aldeles udmærkede alternativer var oppe at vende. F.eks ‘Tudemarie’, eller ‘Jubelfissen’. Men jeg ER jo ‘Frøken Fryd’. Eller mis-fryd… Så (trommevirvel), her er

Frøken Fryd – Vol. 2.

Jeg er ikke stoppet med at råbe røv. Nogen gange har jeg varieret det en smule, og råbt fisse i stedetfor. Men jeg synes altså at røv lyder pænere, jeg ER vel en pæn pige.

Nogen der vil have en blomme – Værs go ! It all yours.

8 comments
  1. Kirsten said:

    Jeg bliver fandeme hængende og ser hvad der sker i 2´eren!!!

  2. Camilla said:

    Jeg var vild med 1’eren, så jeg skal helt bestemt også med til 2’eren.
    I forventning om megen råben røv – Camilla🙂

  3. AB said:

    Jeg stemmer stadig for Jubelkussen🙂

    Hell no….Frk. Fryd, det er jo dig og fryd kommer i alle mulige shapes and sizes – ligesom dig.

    Vi ses lige snart!

  4. Glæder mig også til 2’eren, sikker på den bliver mindst lige så skøn!

  5. Rikke said:

    2’eren.

    Tillykke med update og at du holder fast, også selv om, det koster.

    Kh Rikke

  6. Elsker når der kommer en toer – for man blev aldrig helt færdig med etteren🙂

Skriv et svar

