Aj, ti nu stille.

Og så ligger man dér. På stranden.

Barnet galloperer rundt og frem og tilbage. Hen til badebroen, kigge på krabber som nogen andre piger har fanget. Hoppe i vandet, og dyppe hovedet med dykkerbrillerne på. Og man ligger jo bare dér ikk, og holder øje med hende. Sender et smil og et fingerkys i hendes retning, og så gjalder det udover hele stranden, med høj skinger pigerøst: ‘moaaaaar, du er 43 og ser skide godt ud’

!!!!

 

Hvad bliver det næste. Først siger barnet at jeg lugter af øl kl 8 om morgenen, og nu råber hun på stranden af jeg er 43.

Herre jemini.

2 comments
  1. Synne said:

    Aaahhhahahahahah… jeg elsker det pigebarn😀.

  2. Åh, Griner! Kender det… Alma har spurgt i supermarkedet, hvorfor min numse er så stor… Jeg siger dig, at det får folk til at kigge;o)

Skriv et svar

