Barbiegirl.

Jeg har været i sommerhus. Sammen med min kone.

Nåja, det sidste skal måske lige forklares en smule, for jeg er jo hverken lesbisk eller gift. Men jeg har en veninde som jeg har kendt i sådan ca altid. Og vi taler i telefon sammen noget der ligner dagligt, og nu holder vi altså også ferier sammen. Med vores døtre, som leger sammen.

Og nu har vi været på ferie sammen, og er blevet ædt af myg, og har lavet mad, råbt af ungerne, grint, og sammenlignet deller. Se dét er sgu da klasse. Det er kvindefællesskab, og ferien hér, var kun for piger. Mænd ingen adgang.

(Stående barbie, hjælper liggende barbie med at strække ud efter en løbetur. Ved et ‘frygteligt uheld’ glemte vi voksne nemlig vores løbesko, så barbierne måtte agere stand-in i tips om udstrækning)

 

Mnnn ahhh – Jeg elsker bare denne her sommer !

Skriv et svar

