Hvordan gør man det ?

Hvordan i hele hule GØR man det ???

Og jadajdajda, jeg elsker sgu mit frie liv på mange måder – det er mig der bestemmer, det er mig der styrer, og det er mig der holder dagsordenen, og alt det dér shit ikk – men så ér det heller ikke federe vel.

Faktisk er det helt vildt ensomt nogle gange. Det dér, med at være alene. Ikke så meget i forhold til barnet, men i forhold til mig. Og jeg får remindere på det, sådan ca hele tiden. Det er også okay, verden skal ikke tage hensyn til mig og lade være med at tale om (og vise mig) parforholdets lyksaligheder. Og jeg ER sgu glade på alle ‘de andres’ vegne, jeg ville bare ønske det var mig. Jeg vil også ha store arme jeg kan putte mig i, og jeg vil have ‘nogen’ jeg kan kigge på med store bambiøjne og blafrende vipper. Jamen det vil jeg, ja jeg vil så ! Men hvorfor er det så bare så monstersvært. Hvorfor kan jeg ikke bare give slip, og kaste tøjlerne, forbeholdet, og følelserne ind i det ?!?

Og ja, jeg har ondt af mig selv, og det klæder ikke nogen. Slet ikke mig. Så jeg gemmer mig på bagtrappen med smøger og en kold øl. Og får rød næse og pletter på kinderne. Andrea tror jeg har pollenallergi, jeg tror jeg har søndagsblues. Og hvad fanden er også meningen med søndagsblues, når man rent faktisk ikke har et arbejde at stå op til, og i øvrigt har ferie i verdens mest lortede regnvejr og dårlig økonomi som følgeskab.

Havde en date, som var helt vild god. Det var sjovt, men samtidig er det bare for skræmmende. Og omstændigt. Hvordan får man pakket sig selv ud, og sagt alle de der ting man faktisk gerne vil sige, til et fuldstændigt fremmed menneske. Og jeg har ellers virkelig ikke pakket nogle ting ind, jeg har sagt det som det ér, I´m a mess ! Og så siger han bare, at han synes jeg er dejlig.

Jamen for pokker altså !

5 comments
  1. Kender du loven om tiltrækning Missfryd?
    Se det du vil ha og ikke det du ikke vil ha, så kommer det til dig, prøv – giv det en chance, og så op med hovedet tøs.

  2. Anette said:

    et skridt ad gangen, nogle gange museskridt, nogle gange store spring og til tider et lille skridt baglæns. Du skal nok klare det Maria, du er jo frøken Fryd! Skål!!!

  3. Min kærlighed er inde på noget rigtigt her, Loven om Tiltrækning er fantastisk, jeg er midt i en skilsmisse lige nu og en af de ting der følger med er en masse praktisk, ikke mindst økonomisk, adskillelse af økonomi med mere, i sådan en form for oprydning opdagede jeg hvor meget personlige papirer hober sig op igennem tid, det var i processen med at rive stakkevis af disse papirer i tusinde stykker så de bliver ulæselige for andres øjne, at jeg brugte tiden til at reflektere over min situation, og selvom jeg ikke forestiller mig at jeg skal leve alene fremover, er der altså fordele ved at kunne gøre lige hvad jeg vil, ikke at skulle være på i et forhold med forventninger til hinanden, hele tiden, især hvis vi skuer i hver sin retning.
    Jeg har praktiseret Loven om Tiltrækning i halvandet år nu og i riv- papir-i-stykker-processen, mindede jeg også mig selv om hvilken person jeg kunne tænke mig at tiltrække.
    Hvis du er interesseret i Loven om Tiltrækning er du velkommen til at frekventere min blog, Frk. Fryd.
    I kærlige tanker, god jagt fremover

  4. Kirsten said:

    Tager dine tanker med på den date, som jeg skal på i dag….
    2. date….. alt virker rigtigt…. jeg glæder mig….
    Men altså…. you know….

    PS – Michaels indslag er ikke så tosset endda🙂

  5. Synne said:

    Ensomhed sucks.
    Bagtrapper, alene sucks.
    Bortforklaring på røde næser sucks.
    Bortforklaring på øjne der render over på de mest dårlige tidspunkter er bare så .. lyvagtigt, for de ser gennem os, de små. Det gør de.

    Smerte er ok.
    Smerte er en del af livet.
    Og nogle gange græder mor fordi hun er ked af det.
    Simpelt.
    og svært.

    Kvinder græder.
    Sådan er det.

    Kærligheden venter, når du tør.
    Jeg lover det…

    Kram

    Og seriøst, kaffe snart, ok?
    Jeg kører gerne. Selvom jeg vil være bange.
    Bange for ikke at slå til.
    For at lugte forkert og sige alt for meget.
    Send mail hvis ja, ellers kryds i nej😉.

    Mail findes på bloggen.

Skriv et svar

