Goth, og ‘gode-arme’.

Frøken tandløs, har fået sig en blå-sort hage efter et uheld med et sjippetov.

Misfryd, har igen sorte gothrender under øjnene pga for lidt natesøvn.

Så er farverne jo ved det vanlige.

Frøken tandløs, vågner kl 05:30 og vil se Bølle Bob.

Misfryd, vil bare putte i de dér ‘gode-arme’ og sove videre.

Frøken tandløs, kigger på mig med et udtryk i øjnene der siger ‘ MOAR, tror du virkelig du kan narre mig’.

Misfryd, laver kaffe.

Frøken tandløs har så lange ører at de næsten smyger sig om dørkarmene for at lure med,

mens de dér ‘gode-arme’, siger at Bølle Bob altså også er en virkelig god film.

Og…

Misfryd ønsker bare at holde fast i øjeblikket uendeligt. Og nyder endelig (fusking ENDELIG), at turde, turde.

 

Fik jeg nævnt, at jeg simpelthen bare ELSKER den her sommer ?!?

2 comments
  1. Rikke said:

    Get a room, siger jeg bare😉

    kh Rikke

  2. Stine Sølund said:

    Gode arme ER bare det bedste i hele verden – PUNKTUM! Faldt over din blog ved et tilfælde og har klukleet mig igemmen flere af dine indlæg, bestemt ikke for sidste gang!
    Ha en dejlig lørdag
    KH Stine

Skriv et svar

