Der er sket noget !!

Og det er sgutte for sarte sjæle det her !

 

Jeg.. Som engang var überkea og ikke kunne forestille mig et enkelt døgn uden symaskine, retrotapeter, eller i det mindste bare et loppemarked jeg kunne savle over. Og jeg som så mistede A.L.T af kreativ ånd, og halvhjertet broderede nogle dødningehoveder i ren frustrations afmagt (man siger frustrationsonani gør ondt, så det har jeg holdt mig fra).

Ja, jeg. Mig. Hende den rodede i véd.

 

Først var der det der krympeplast der sneg sig ind på mig for et par uger siden. Jeg gned mig så lystigt i hænderne over at have fundet bare noget der lugtede af kreativitet som jeg rent faktisk gad, mens jeg pakkede det ind i ‘jeg gør det jo for Andrea´s skyld, så vi kan lave noget sammen’. Men så bekendte en veninde uden de store kreative gener (undskyld B, ikke slå mig nu vel), at hun også var hoppet på krympebølgen, og i mangel af anden krympeplasts-udvalg, havde købt nogle fortrykte figuer man bare skulle klippe ud og male. Hun malede alle skoene som en anden prada….

Men jeg slog det hen. Jeg ER jo ikke kreativ længere vel, jeg har ikke hverken tålmodigheden eller evnen til det længere.

 

Men noget kriblede, og igår ringede jeg til hverdagsjunkien og bad om strikkeråd. STRIKKERÅD ! Jeg kan jo ikke strikke vel, men det har min underbevidsthed åbenbart bestemt sig for at jeg vil lære. Og idag, slog jeg bunden ud af mig selv…..

 

Jeg har købt stof ! og nitter ! Som i, at jeg har en konkret plan om at jeg skal SY. Igen.

 

(og ikke sig det til nogen, men igår sad jeg med iver og bladrede i nogle at mine Boliglivs blade – jeg synes oprigtigt det er lettere skræmmende)

1 comment
  1. Synne said:

    Der ér sket noget😉.
    Jeg vil lade denne sang sige det hele:

Skriv et svar

